Архідея

Урбанізація та її вплив на житловий простір сьогодні

Усі бренди компанії LIXIL переслідують спільну мету: зробити зручніше житло реальністю для всіх і скрізь.

Для досягнення цього потрібно глибоке розуміння споживачів - як вони живуть, які їхні потреби та прагнення та що вони очікують від своїх житлових приміщень. Кожен процес розробки та дизайну продуктів у LIXIL починається з цього мислення, орієнтованого на споживача.


У шести великих власних дизайнерських студіях в Токіо, Токонаме, Нью-Йорку, Лондоні, Дюссельдорфі та Сінгапурі команда LIXIL Global Design створює унікальний стиль для своїх знакових брендів, базуючись на комплексному аналізі тенденцій та знаннях про користувачів.


Для бренду GROHE команда Патріка Спека, керівника LIXIL Global Design EMENA, дбає про те, щоб кожен продукт GROHE відповідав викликам сучасності.
Але які тенденції спрямовують LIXIL Global Design на створення значущих рішень, що справді має значення для людей? «Макротренд урбанізації спричиняє рекордне збільшення кількості людей, які живуть у містах, і зменшення кількості доступного житла. Це ущільнення в міському ландшафті вимагає переосмислення перевірених концепцій. Люди хочуть насолоджуватися перевагами великих міст без шкоди для комфорту. З цього виникла тенденція до створення компактного житла: ми можемо ефективно використовувати простір і при цьому покращувати якість свого життя "- пояснює Патрік Спек / Лідер, LIXIL Global Design, EMENA.


Нова серія GROHE Baulines - ідеальна для споживачів, які шукають простоти та мінімалізму. Це пакет "все включено": Сучасний дизайн, високоякісна робота, екологічність завдяки вбудованій технології економії води в поєднанні з доступною ціною. До того ж, змішувачі для ванної Baulines ідеально доповнюють кераміку та аксесуари Bau за формою та функцією.

Також є змішувачі для кухні та раковини GROHE з нержавіючої сталі, щоб завершити узгоджену концепцію дизайну у всіх житлових приміщеннях.
«Урбанізація також провокує створення нових житлових приміщень: межі ванної та спальні, а також кухні та вітальні розмиваються. Наприклад, кухня стала серцем будинку. Колись функціональна кімната стала житловим приміщенням. Це провокує збільшення очікування щодо продуктів - споживачі шукають розумних, інтуїтивно зрозумілих помічників, які спрощуватимуть повсякденний побут. У той же час, споживачі хочуть брати активну участь у процесі проектування, тому вироби повинні відображати їхній індивідуальний стиль, а також підходити до дизайну інших кімнат".


Завдяки великому кухонному портфоліо, пропонує ідеальне рішення для кожного: візьмемо, наприклад, змішувач GROHE SmartControl. Управління ним інтуїтивно зрозуміле, завдяки кнопці повороту у верхній частині крану. Його також легко увімкнути за допомогою ліктя або зап’ястя – ідеально для моментів, коли обидві руки зайняті або нечисті. Разом із раковинами та системами для відходів GROHE можна обладнати кухню єдиними рішеннями, які доповнюють одне одного за формою та функціями. Крім того, також пропонує споживачеві свободу у виборі кольорів продукції, завдяки колекції Colors.

Детальніше про урбанізацію та інші тренді читайте на сайті