Покійні знаменитості повертаються в цифрових образах
Вже звичними стали голограми покійних знаменитостей. Так, скоро можна буде відвідати новий гастрольний тур популярної британської співачки Емі Уайнхаус. Її можна буде навіть побачити своїми очима. Співачка померла через передозування наркотиків в 2011 році. Як же можливо, що вона виступить з концертом?
Все дуже просто. Квитки на концерт пропонують подивитися цифрову копію співачки. Перші подібні досліди реалізовували ще на початку «нульових». Покинувши наш світ Сід Вішез (Sex Pistols), Курт Кобейн (Nirvana), Джоуї Рамон (Ramones) стали героями ролика бувной марки Dr. Martines.
Як же так виходить, що померлі артисти повертаються в рекламі? Найчастіше дозвіл дають їхні родичі, наприклад, овдовілі дружини. Так заробляє і Йоко Оно, дружина Джона Леннона.
А ось у випадку з Одрі Хепберн, дозвіл дають її власні сини.
Чим досконалішими стають технології, тим більше відкривається способів використання delebs в комерційних цілях. Сьогодні на зміну коротким рекламним роликам вже поспішають цілі концерти і фільми. Так, в 2012 році на сцену до реперів Snoop Dogg і Dr. Dre «вийшов» Тупак Шакур, який загинув в перестрілці в 1996 році.
Складно сказати, як Шакур б до такого сьогодні поставився. Однак, американський виконавець Прінс ставився до подібних «Воскресіння» вкрай негативно і сподівався на те, що з ним такого не станеться. Вельми іронічно, що і його спіткала така ж доля в 2016 році. Незважаючи на те, що шанувальники творчості Прінса засудили організаторів, промоутерів це не зупинило.
У всьому цьому є сенс. Утримувати цифрову зірку набагато дешевше. Їй не потрібно платити гонорар, вона не зірве концерт, не захворіє і не буде «вередувати». Перед економічної вігодой стрімко меркне будь-етичний аспект. Чи потрібно говорити про те, що використання цифрових зірок значно підвищує рейтинг заходи?