Архидея

П’ять нових «Кераміка Центр» відкриє «Епіцентр» до кінця року

Національна мережа «Епіцентр» впроваджує новий формат салонів плитки та сантехніки у своїх торгових центрах. Вже відкрито 7 магазинів “Кераміка Центр” у реконструйованих та нещодавно побудованих ТЦ «Епіцентр».

Масштабування нового формату триває – в серпні у Вінниці відкриється восьмий салон “Кераміка Центр”, а до кінця року їх кількість збільшиться до 12. У процесі переобладнання торговельні площі у Львові, Хмельницькому та Кропивницькому. “Кераміка Центр” працює в форматі shop-in-shop («магазин в магазині») на місці колишніх салонів плитки та сантехніки. Нова концепція включає зручну й цікаву презентацію готових рішень для ванних кімнат з одночасним використанням плитки та сантехніки.

Наявність великого асортименту товарів цих категорій на складах ТЦ (а не лише «під замовлення»), а також допомога штатних кваліфікованих дизайнерів дозволяє покупцям швидко і легко обрати сантехніку і плитку під будь-який інтер’єр. Оформлення професійних шоу-румів у великому торговельному просторі значно спростило візуалізацію дизайну ванних та душових кімнат для споживачів, а використання сучасних трендів і технологій світового рітейлу позитивно вплинуло на продажі.

«Активно знайомимо українських споживачів з різними матеріалами, комбінуючи плитку різної фактури, розміру та кольору в шоу-румах. Покупцеві іноді складно уявити цілісну картину майбутнього інтер’єру за єдиним зразком, тому експозиції в “Кераміка Центр” представляємо практично так само, як на міжнародних виставках. Наприклад, мозаїку та плитку великого розміру (60х60, 60х120, 1200х2400), популярність якої останнім часом стрімко зростає, виклеюємо в масі та демонструємо на більшій площі», - зазначає керівник департаменту «Керамічна плитка» Юлія Корсун.

Родзинкою нових магазинів є ексклюзивний асортимент – майже 80% плитки та сантехніки “Кераміка Центр” складають європейські бренди, які безпосередньо імпортує компанія «Епіцентр К», і власні торгові марки, є також керамічна плитка українського виробництва.  

«З переорієнтацією нашого асортименту на унікальні товари та ексклюзивний асортимент, який ми прискіпливо відбираємо та самі імпортуємо для українського споживача з виробництв всього світу – ванни, душові кабіни, унітази, умивальників та змішувачів – чітко бачимо збільшення попиту, як у кількості чеків, так і у загальному обсязі торгівлі до двох разів. Це дає змогу оцінити вірність обраного концепту», - зазначає керівник департаменту «Ванна кімната» Олександр Михайлов. Подібну динаміку зростання демонструє і керамічна плитка.

 

 

Наверх
x
Для удобства пользования сайтом используются Cookies. Подробнее...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознакомлен(а) / OK